Hufterlied

Standaard

(vrij naar ‘I’m an asshole’ van Denis Leary)

Ik zeg wat ik wil en jij houdt je bek.
Wie niet denkt als ik, is een stumper en gek.
Wat lul je nou vent, van ethiek en fatsoen,
dat sletje van jou zou mijn hond nog niet doen.

Ik ben een hufter! Een grote hufter.

Ik kleef aan je bumper, flits mijn grote licht
Als jij niet opzij gaat, scheld ik: “Gore nicht!”
Op mijn parkeerplek durft niemand te staan
Als iemand het wel doet gaan z’n banden er aan.

Ik ben een hufter! Een grote hufter.

Ik sis ‘hoer’ naar je dochter en als jij dat niet trekt
wens ik jou teringkanker en dan eis ik “Respect!”
Mijn hond is een bastaard die blaft pist en bijt
Zijn stront laat ik liggen op de plek waar hij schijt.

Ik ben een hufter! Een grote hufter.

Ik baal van mijn werk, heb de pest in mijn lijf
dus leef ik me ’s avonds thuis uit op mijn wijf
Ik ros haar geregeld compleet in elkaar
swaffel haar waffel, kom klaar in d’r haar.

Ik ben een hufter! Een grote hufter.

Wat haat ik die lui ergens anders vandaan
smous, nikker, rifaap en kutmarokkaan
Ga weg en rot op, je verpest hier ons land
Een band om je nek, en dan in de brand.

Ik ben een hufter! Een grote hufter.

Ik lieg, konkel, rant, trol en scheld op m’n blog
Want al mijn bezoekers die steunen me toch
Als je mij durft te dissen, schelden zij je verrot
En wie dat ‘n probleem vindt, die blog ik kapot…

Ik ben een hufter. Een nieuwe hufter!

Geef een reactie

