De wraak van Marck Burema

Standaard

Een waarschuwing. Schrijf nooit een negatief stuk over Marck “@pritt” Burema, want hij pakt je vroeg of laat terug. Niet met gedegen kritiek of doorwrocht commentaar, maar gewoon met een lasterlijke tweet, bedoeld om je zwart te maken en in je beroep te schaden. Kijk maar. Burema kwam deze week zijn maatje Robert Engel in een discussie te hulp met onderstaande tweet:

Pritt-marck-burema-teksten-bagger

Ik had namelijk eerder geschreven dat ik bezig was met teksten voor het genoemde bedrijf. Hier beweert Pritt dus dat hij ze gelezen heeft. Dat lijkt me alleen lastig, want deze teksten zijn nog niet gepubliceerd. En als ze straks wél gepubliceerd zijn, staat mijn naam er niet bij. Maar goed, het was natuurlijk vooral de bedoeling om mijn werk bagger te noemen en de naam van mijn opdrachtgever er bij te betrekken. Fijne vent, die Marck Burema.

»

  1. Pingback: Nieuwe smeerpijperij bij Bert Brussen | Hufterhunter.

Geef een reactie

